Tijdens de crisis, zullen wij een call center opzetten, zodat wij steeds bereikbaar zijn voor al onze klanten! Ook zullen wij via chat, mail, Messenger en lead form bereikbaar zijn.

1. Ons call center: Bereikbaar op volgende nummer:
Vilvoorde: 02/309.00.00
Openingsuren:
M-V: 10 tem 18u
Zaterdag: : 10 tem 17u
Zondag gesloten

Ons call center zal zowel op TELENET als BASE volgende aanbieden: Technische hulp bij problemen met Digitale Tv , je tv-toestel,
je Digibox Technische hulp bij problemen met Mobile (Base & telenet)

Technische hulp bij problemen met Internet/wifi Ook kunnen wij telefonisch klanten verder helpen met de registratie van hun nieuwe of verhuizende producten En meer….

1. Website: www.miconcept.be<http://www.miconcept.be>
Lead formulier: dit is een document dat klanten kunnen invullen, zodat wij hen zelf kunnen opbellen Dit kan gebruikt worden wanneer klanten:
· Nieuwe producten willen laten activeren, wij bekijken dan de
mogelijkheden qua installatie
· Vragen hebben over hun telenet en Base diensten ·

En meer…. We zijn er voor alle klanten en zullen ons best doen iedereen verder te helpen, want in deze moeilijke periode willen klanten echt niet zonder internet of Tv te zitten.

Gedaan met wachten tot de winkels terug open gaan! Wij sturen vanaf nu bijna alles naar je toe, voor slechts €5 ?

Dus, heb je een problemen met je Digibox, modem of powerline:

1. Bestel je toestel via mail, chat of telefoon
2. Betaal contactloos via de Payconiq app
3. Wij sturen je bestelling via Bpost
4. Je vervangt je toestel bij je thuis
5. Happy klant ?

Tip: Als we elkaar allemaal een beetje helpen, maakt het ons alleen maar beter en sterker